Bestyrelsen ønsker at gøre det helt klart, at vi deler frustrationen over, at sagen har trukket ud i så lang tid. Det er desværre korrekt, at bestyrelsen – på baggrund af rådgivning fra Enyday – i en overgangsperiode fastsatte prisen til 3 kr. pr. time. Denne løsning var tænkt som midlertidig, men perioden er beklageligvis blevet væsentligt længere end forventet.
Heldigvis har vi fået oplyst, at afregningen for marts, som vil fremgå af den kommende opkrævning, vil ske på timebasis. Det betyder, at de 3 kr. nu er fortid.
Den fortsatte forsinkelse skyldes, at måleudstyr fra Brunata endnu ikke er fuldt implementeret. Det er vi naturligvis meget utilfredse med, da det også forsinker den endelige opsætning og funktionalitet af app’en, som afhænger af netop dette udstyr.
Vi håber, at der snart kommer en endelig løsning, og vi sætter pris på jeres tålmodighed i mellemtiden. Bestyrelsen er mindst lige så frustreret over situationen som jer beboere.
Så snart der foreligger nyt, vil alle blive orienteret.
Med venlig hilsen
Jørgen Blond
Formand for bestyrelsen