Opdatering fra Dansk Kabel TV’s hjemmeside 27/4-17:

Dato 27. april 2017, kl. 8:06
Stjernen KAB klarmelding: Her i nat fik vores leverandør løst den komplekse fejl på fiberen, og alle dine tjenester kører igen normalt. Hvis du oplever problemer med at komme på nettet, bedes du genstarte dit udstyr. Vores leverandør og vi selv beklager de gener som du har oplevet i forbindelse med nedbruddet.

 

Dato 26. april 2017, kl. 15:13
Besked Stjernen KAB opdatering: Vores underleverandør er fortsat igang med fejlsøgning. På nuværende tidspunkt ser det ud til, at fejlen skyldes brud på fiberkabler i forbindelse med bygningsarbejde, hvor man har boret helt ned til 12 meters dybde. Reparationen af de berørte kabler er meget kompleks og det vurderes på nuværende tidspunkt, at det vil tage minimum 12 timer at udføre arbejdet. Der kigges samtidig på, at omlægge fibertrafikken, så forbindelsen kan genetableres. Vi opdaterer så snart vi har nyt. Vi beklager ulejligheden.

Dansk Kabel TV har i øjeblikket driftsforstyrrelser på internet og telefoni på Stjernen. Årsagen til fejlen er endnu ikke kendt.

Følg med på www.danskkabeltv.dk/driftsstatus, som opdateres når vi har nyt. Dansk Kabel TV beklager ulejligheden.

Driftsforstyrrelser på internet og telefoni – PROBLEMET ER LØST!
Tagget på: